niedziela, 13 września 2015

PUDDING Z RYŻU według Ani Lewandowskiej ...healthy breakfast

      Jeśli rano nie masz apetytu, to prawdopodobnie zbyt późno zjadłeś kolację. Kawa na pusty żołądek nie jest dobrym pomysłem, zwłaszcza jeśli ma zastąpić śniadanie. Apetyt odczuwany w ciągu dnia można zaspokoić kilkoma małymi, ale zdrowymi posiłkami. Jedząc tylko po południu i wieczorem prawdopodobnie zjadasz duże porcje, które rozciągają Twój żołądek i nadmiernie obciążają układ trawienny.
Zdrowe śniadanie nie wymaga wielkich nakładów pracy. Jeśli nie ufasz swojej porannej organizacji przygotuj składniki śniadania wieczorem, namocz też ewentualnie płatki.        Spróbuj przez miesiąc jeść regularnie kilka niedużych posiłków dziennie, w tym węglowodanowe, energetyczne śniadania. SPRÓBUJ! Zobaczysz, że można się do takiego rytmu przyzwyczaić. Prawdopodobnie zaobserwujesz u siebie poprawę samopoczucia.






Składniki dzisiejszego śniadania:

• 1 szklanka ryżu, ja użyłam jaśminowego

• 1 szklanka mleka kokosowego

• sok i skórka z 1 pomarańczy
• 2 łyżki wanilii
• 1 łyżka cukru brzozowego lub miodu
• 1 łyżeczka cynamonu
• 1 łyżka mąki ziemniaczanej
• świeże owoce leśne lub inne

Ryż ugotowałam z cukrem/miodem, pod koniec gotowania dodałam mąkę i mleko roślinne. Zmiksowałam na gładką masę, dodałam resztę składników. Kiedy masa wystygła przełożyłam do szklanych pojemników, dodając na wierzch świeże owoce. Wstawiłam do lodówki – rano mieliśmy pyszny posiłek!





Życzę udanej niedzieli,
Katy_2703

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz